Закон "Про захист прав споживачів"

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів» " затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну / поверненню:

  • предмети особистої гігієни,
  • парфюмерно-косметичні вироби,
  • зубні щітки,
  • Гребінці, гребінці та щітки масажні,
  • товари в аерозольній упаковці.

Що можна повернути

Ми готові розглянути повернення товару належної якості в індивідуальному порядку, тому ви можете звернутися до нас протягом 2х днів, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання,
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка,
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Процедура обміну або повернення товару

Для обміну або повернення зв'яжіться з нами по електронній пошті або телефону, вказаним на сторінці з контактною інформацією.

Повернення коштів

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 3 робочих днів після отримання повернутого Товару на склад.

Ми рекомендуємо

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти/пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії за зовнішнім виглядом приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/пункті самовивозу.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.